Nemokamas pristatymas užsakymams virš 150€
Patogus ir greitas atsiskaitymas

Pagalba visą parą:

+555555555

info@aveka.lt

Grąžinimo sąlygos

Grąžinimo sąlygos

Prekių pristatymas

Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes mūsų sandėlyje adresu: Kirtimų g.59, Vilnius darbo dienomis nuo 9val. iki 16.30val.

1.1Prekių pristatymas Pirkėjui:

1.1.1.Prekės pristatomos visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).

1.1.2.Prekių pristatymas užtrunka nuo 2 iki 5 darbo dienų nuo gauto Pirkėjo užsakymo apmokėjimo patvirtinimo.

1.1.2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Pardavėjas visiškai neatsako už neteisingai nurodytus prekės pristatymo adresus , kurie buvo pateikti jam su prekių užsakymu.

1.1.3. Jei pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats, tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

1.1.4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas darbo dienomis nuo 8val iki 18val.

1.1.5. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių svorį:

Iki 5kg -3.16EUR

5-10kg -4.90EUR

10-20kg -6.30EUR

20-30kg -9.46EUR

30-50kg -12.62EUR

50-75kg -15.77EUR

75-100kg-18.92EUR

1.1.6.Užsakant prekių už 145,- EUR(vieną šimtą keturiasdešimt penkis eurus) arba daugiau pristatymas visoje Lietuvoje yra nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją).

1.2. Prekių atsiėmimas Pardavėjo sandėlyje:

1.2.1. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai Pardavėjo sandėlyje, esančiame adresu Kirtimų g.59, Vilnius.

1.2.2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo momento.

1.2.3. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

1.3. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos komplektaciją ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Užsakymo atšaukimas ir prekių grąžinimas

Jei Pirkėjas nori atšaukti savo padarytą užsakymą iki kol Pardavėjas dar neišsiuntė užsakytos prekės, turi tai padaryti elektroniniu paštu per 6 (šešias) valandas. Jei Pirkėjo užsakymas dar nebuvo sukomplektuotas ir išsiųstas, jis bus atšauktas, o į Pirkėjo sąskaitą sugrąžinti sumokėti už prekes pinigai. Tai bus padaryta nemokamai.

Jei Pirkėjas persigalvojo dėl prekių ir nusprendė atšaukti pirkimo užsakymą jau po to, kai jo užsakymas buvo išsiųstas jam arba po prekių gavimo fakto, tokiu atveju bus taikomos atitinkamos procedūros:

Kaip numato ES nuotolinės prekybos direktyva, per septynias dienas po prekės priėmimo Pirkėjas turi “atsisakymo nuo prekės laikotarpį”, per kurį gali grąžinti užsakytus produktus. Grąžinamos prekės turi būti nepanaudotos, neatidarytos, neturėti jokių vizualiai aptinkamų pažeidimų. Jeigu prekė turėjo plombą, ji taip pat turi būti nepažeista. Bet kuriuo atveju prekė turi būti lygiai tokios pat būklės kaip buvo išsiųsta iš Pardavėjo sandėlio.

 

Pardavėjas nėra atsakingas už grąžinamų prekių saugumą, praradimą ar sugadinimą transportavimo metu. Pardavėjas primygtinai rekomenduoja, kad pirkėjai naudotųsi registruotais prekių siuntimo būdais ir siunčiamų prekių draudimo paslaugomis. Prekių grąžinimo išlaidos nėra padengiamos ar kitaip kompensuojamos iš Pardavėjo pusės. Sumokėti už prekes pinigai bus grąžinti per septynias dienas nuo prekės pristatymo į Pardavėjo sandėlį fakto patvirtinimo.

Prekių grąžinimo ir keitimo tvarką reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinis kodeksas bei Ūkio ministro įsakymas ” Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

 

Jeigu produktas buvo pažeistas ar sugadintas gabenimo metu, arba tai yra ne ta prekė, kurią Pirkėjas buvo užsakęs, prašome, per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo prekės gavimo, apie tai informuoti Pardavėją telefonu ar elektroniniu paštu. Šiuo atveju Pardavėjas organizuos klaidingai išsiųstos prekės pakeitimą arba pinigų grąžinimą už sugadintą prekę bei sugadintos prekės atsiėmimą. Tokiais atvejais Pardavėjas padengia grąžinamos prekės persiuntimo išlaidas. Keičiama prekė bus išsiųsta Pirkėjui be jokių papildomų mokesčių.